9.20.2014

"Mimlerle Comeback :'))))"


Canlaarrr merhabaaa :))))

Uzun zamandır bloğuma yazmıyordum.. Belki yogunluktan belki de üşengeçlikten bilmiyorum yazamıyordum :)

Neyse lafı uzatmayalım. Bloğuma Mim ler ile comeback yapıyorum :D Şu an iki tane Mim im var. :):)

İlk olarak renklitirtil ın yaklaşık 3 hafta önce beni mim lediği konuya değineceğim. Mim için çok teşekkür ediyorum. Bu kadar uzun bir sure sonra cevapladıgım için de özür diliyorum :(

Veee hadi başlayalım :):):):)




1) Aşk mı bağlılık mı?
    --->Bağlılık


2) Gurur mu teslim olmak mı?
    --->Gurur


3) Sarışın mı esmer mi?
    ---> Sarışın


4) Yeşil göz mü mavi göz mü?
    ---> Mavi göz


5) Et mi tavuk mu?
   ---> Tavuk


6) Karpuz mu kavun mu?
   ---> Karpuz 

    (Aklıma Kangin geldi hahahha :D )


7) Altın mı gümüş mü?
   --->Gümüş


8) Kedi mi köpek mi?
  --->Köpek


9) Beyaz mı siyah mı?
   --->Beyaz  


10) Yağmur mu güneş mi?
    ---> Yağmur


11) Mesajlaşmak mı aramak mı?
   ---> Aramak


12) Bodrum mu Çeşme mi?
   ---> Hiçbiri deme hakkımız var mı ? Yok muuuuu tamam :/ Ama Bodrum olur sanırsam.


13) Deniz mi havuz mu?    
   ---> Deniz




Evveetttt uzun zaman sonraki ilk mim'ime de cevap verdim :) 

Şimdii bende Masal'ımı mimliyorum :) Haydi bakalım kolay gelsiiinnn :):)       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder