9.20.2014

"Mimlerle Comeback -2- :):)"



Eveett canlaarr ilk mim'imi cevaplamıştım şimdi gelelim ikinciye. :))

İkinci mimlenmem ise Serdar tarafından :):) Ona çok teşekkür ediyorum :)))
 veee beni mimlediği konu hakkında ilk mimimi almıştım. :):)

Bende o mimimi burada tekrar yayınlayayım diyorum. Hem hatırlatma olur Hem de Serdar'ın mimlemesini de cevapsız bırakmamış olurum :):)

Bu benim ilk mimimdi ve Temmuz ayında mimlenmiştim. Bu yüzden bazı cevaplarım o zamandaki durumuma göre :)) Sanırım okuyunca hangi soru oldugunu anlayacaksınız :):)

Neysee hadi canlarr bakalım bu mime benim verdiğim cevaplar ne imiş :):)



1-En çok kırıldığın / incindiğin kelime?

 Şu kelimeye daha çok kırılırım gibi bir şey yok ama bana yalan söylendiğini anladığım zaman ki o cümlelerde geçen bütün kelimelere kırılırım >.<


2-Herkesin kullandığı bir kelime olur ama senin için bir insan olur, o özel insan o kelimeyi kullanınca ''alınırsın'' ne düşünüyorsun?

Vallaa özel insan olmadıgı için olmayan kelimelere de alınmam :D  



3-Seni en çok duygulandıran şarkı?

Tabiki de SuJu'dan bir şarkııı :D SuJu'un biz ELF ler için yazdığı "From U" şarkısı :) Bu şarkı o kadar hüzünlü olmasa da ben çok duygulanıyorum :) Sonuçta o şarkı bizim için ve bizim duygularımız hissedilerek yazılmış ve söylenmiş bir şarkı :) Her dinlediğimde çok çok mutlu oluyorum ve biz ELF lerle en önemlisi SuJu ile gurur duyuyorum :) ♥♥







4-Daha önce seni bırakan birisi geldi, senden ikinci bir şans istedi, sende verdin o şansı ama buna rağmen yine bırakıp gitti.. Şimdi yine pişman! Ne yaparsın, ne hissedersin?

Ayy kusura bakmayında güzel bi tekmeyi basardım heralde >.< Ay bi de yüzsüz gibi ikinci şans istiyo ayy bi defolup gitsin  >.<




5-Nefret mi,aşk mı?


Bence nefret :D Nedenini bilmiyorum ama içimden güçlü bir şekilde nefret geliyor :D




6-Birinin kalbini kırdığında nasıl gönlünü alırsın?

Ben önceden özür dilemeyi bilmeyen bir insandım gerçekten. Ne olursa olsun kalbini kırdığım kişiden asla özür dilemezdim. Sonra anladım ki bu bencillikten, kendini beğenmişlikten başka bir şey değil ve bu tavrımdan vazgeçtim. 

Vee artık kalbini kırdığım kişilerden ilk olarak özür diliyorum. Sonra şirinlikler yapmaya çalışırım kendimce biraz odun olurum ama :D Sonra da barışırız :D 

Gerçi bu aralar kalbini kırdığım çok kişi yok sanırım önceki senelere göre :)  




7-Nasıl ağlarsın? Bağırarak mı, içine atarak mı?

Ayy valla hiçte içime atarak ağlamam. Bağırarak da ağlamam. Köşeme çekilir sakince ağlarım. 



Amaaa çoookk sinirli olduğum zamanlarda ki sinir ve ağlama krizlerimde kimse yanımda olmasa iyi olur :P Gerçi çok zarar vermem yaa :D 
O kadar psikopat biri değilim hee :D Ben sakin bir kızım :D Sadece sözlerim biraz acıtıcı olabilir yoksa şiddet eğilimli bir kız değilim :D






8-En korktuğun şey?

Sanırım hayallerimin gerçekleşmemesi ve sevdiklerimi, beni sevenleri kaybetmem -_- 




9-Ruhun sıkıldığın ne yapmayı seversin? Kendini nasıl sakinleştirir /dinlendirirsin?

Tabiki deee SuJu izlerim, SuJu dinlerim, SuJu düşünürüm :D Ama gerçekten benim mutluluk kaynağım onlar. Ben onlara nasıl bu kadar bağlandım cidden bilmiyorum. Neden bu kadar seviyorum, neden mutsuz oldugum zamanlar onlarla ilgileniyorum bilmiyorum. Artık benim için bir alışkanlık oldular sanırım. Benden hiç kopmayan bir parçam oldular. 
Onlar üzüldü mü ben de üzülüyorum, onlar mutlu oldu mu ben de mutlu oluyorum..

Amaa şunu söylemek istiyorum; evet ben SuJu'u çok çok aşırı seviyorum onlara değer veriyorum ama onların bir o kadar da mutlu olmasını istiyorum. Onlar üzerinden bazı hayaller kurmuyorum evet belki ilk SuJu ile ilgilendiğim zaman hayallerim olmuştu ama ben artık büyüdüm, gerçekleri biliyor ve anlıyorum. Ve onların çok çok mutlu olmasını istemekten başka bir çarem yok. Onlar mutlu oldu mu ben de mutlu olurum..!!!





10-Bazen kızılmasından hoşlanırsın, peki en çok ne için kızılmasını seversin?

Düşünüyorum düşünüyooruumm ama ne için kızılmasını severim bulamıyoruuumm :D  



11-Şiir / Müzik / Öykü / Deneme?
Şimdiii Şiir, Öykü, Deneme mesleğim dolayısıyla beni çok çok ilgilendiriyor amaa Müzikk benim vazgeçilmezim. Ben sevdiğim şarkıları özellikle SuJu dinlemezsem nolur bir düşünün yaa o.O Ayyy Allah göstermesin ^___^



12-En son ne için ağladın?

Ayy hatırlamak zorunda kaldım ama yazayım -_- 
Bilen bilir ben eylül sonunda eğitim için Polonya ya gideceğim İnş. Polonya da gideceğim Üni.nin ders seçimini kendi çabalarımla yaptım. Bu ders seçiminin koordinatörüm tarafından onaylanması lazım. Ve bu işlem son işlemdi. Bu bitti mi belgeleri Polonya ya yollayacaktım ve ben artık evime gidecektim. Ama bir türlü ders seçimi onaylanmıyor. Koordinatörüme mail atıyorum ama cevap yok. En sonunda cidden sinir krizi geçirip ağlamaya başladım. Gerçekten çok sinirlenmiştim >.<
Sonra öğrendim ki bu ders seçimi onayı fakülte koordinatörüne gidiyormuş. O da en sonunda onayladı. Ben biraz da bölüm koordinatörümün hakkını aldım sanırım ama gerçekten çok sinirlenmiştim, ne yapacağımı şaşırmıştım. Tabi bir yandan da ev özlemi etkiledi beni :/ Gitmeden bi helallik istemek lazım ne olur ne olmaz :)

Neyse ki hallodu ve hayırlısıyla belgeleri yolladım :) 




13-Birinde hemen etkilendiğin özellik?

Hehehe çekik gözlülük :P






14-Dayanamadığın şey?

Çok değer verdiğim insanların ağlaması beni çok çok mutsuz yapar ve ben buna dayanamam :'(





15-En sevdiğin duygu?

Mutluluk veee sevildiğimi hissetmem tabiki deeee :D 



 Bu mimi cevapladıktan sonra bende bir arkadaşımı mimlemiştim o yuzden tekrar mimleme yapmıyorum :):):)

Sağlıcakla kalın canlarııımmmm :):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder