7.11.2014

"Şupomenlerimizin ideal tipi acaba nedir ?"



" [Ben yazıma başlamadan önce hemen hangi kaynaktan yararlandığımı belirtmek istiyorum. Suju tr ekibi yine çok başarılı, çok güzel bir liste ile hazırlamışlar bu konu hakkında, bende onlardan yararlandım. Emekleri için çok çok teşekkürler bu güzel ekibe.
Sayfayı ziyaret ve bu konu için tıklayın canlar :') ( Suju-tr ). ]"




Gelelim benim yazıma ve fikirlerime :D

SuJu ile ilgili ne paylaşayım ne paylaşayım derkeeen aklıma ideal tipleri geldi :D Bakalım bizim şupomenlerimizin ideal tipleri neymiş :D

Hemeeennn başlayalıım bakalım :') 

İlk olarak büyüğümüzden başlayalım yani liderimizden :D


Leeteuk



Liderimiz; 

163boyunda
Gülünce gözleri ay şeklinde olan
Zayıf
Tatlı
Herzaman benim saçmalıklarımı dinleyecek
Bilge
Anlayışlı
Masum
El ve ayak bilekleri ince
Uçları dalgalı düz saçlı
Açık tenli
Bana “sevgilim” ya da “kocacığım” diye seslenecek biri, ben de ona “bebeğim” demek istiyorum
Kafası yumurta şeklinde olan
Kollar,bacaklar ve boynu uzun olan
Giyim tarzı oturmuş
İdealimdeki kızı görürsem gülmeye başlarım diye düşünüyorum

idael tipi buymuş o.O İzninizlee yuh mu desem bi şey diyeceğim de ne diyeceğim bulamadım o.O Teuuukkk canıımm bu neee -_- Bulursan bi zahmet bize de buldum diye haber vermeyi unutma -_-



Heenim

Geleliimm kendini beğenmişlerin kralına :D


Güzel bacaklarını gösterecek şekilde kısa elbiseler ya da şort giyen
Boynunu göstermek için saçını sürekli toplayan
Çift gözkapağı olmayan
Masum
Kareli etek giyen
Wonder Girls’ten Soohee’ye benzeyen biri

hmmm heeniimm ben senden daha çok özellik beklerdim :P



Yesung

Selca kralımız bakalım nasıl bi kızdan hoşlanır :')


Parlayan gözler
İyi kalpli
Aktris Moon Geunyounga benzeyen

Yeye bu kadar mı :D 



Kangin

 
Uzun düz saçlı
Zeki
Tatlı ve güzel
Zengin
Güzel bacaklı
El parmakları güzel olan

pardon pardon yanlış okumadım değil mi o.O Zengin mii ?_? canım senin paran yok mu zengin kızı napcan :P




Shindong

Kısa
Sevimli
Bateri/davul çalmasını bilen biri

Shiniimm kız arkadaşınla bateri mi çalıcan aşka bak :D



Sungmin

Gülüşüne bayıldığım sen nasıl birisinden hoşlanıyorsun bakem :D


158 boyunda
çok sevimli
güzel
nazik/iyi

Min'iimmm bu özellikler tam beni anlatıyoorrr :P Beni görmen kalmış sadece :D :P




Eunhyuk


Sevimli
Nazik ve masum
Şekerleme kadar tatlı
El ve yüzü açık/soluk olan
Ellerim avuçlarına sığacak biri
Emma Watson'a benzeyen

Şekerleme kadar tatlı hahahha :D Hyuk bir de boşver Emma Watson yakışmaz sana :D 



Donghae

Gelelim bizim balığa :D



Çekici ve Düşünceli
Nazik/Hassas
Zarif
Büyük gözlü
Köprücük kemikleri güzel olan

Köprücük kemikleri ? o.O



Siwon

Bakalım zengin appamızın ideal tipi ne :D Aslında tahmin etmek zor değil :D Hristiyan olsun yeter sanırım :D

Dalgalı saçlı
Uzun boylu
Press olan (karın kası)
Hristiyan
Anne-babaya iyi davranan
Aileye değer veren
Anlayışlı


Siwii naptın sen yaa karın kası nedir :D


Ryeowook


İyi şarkı söyleyen
Kısa
Kot giydiğinde iyi görünen
Sadece ve sadece bana bakacak
Deniz seven biri
 
Ahhh Wookk seni çok seven birini tanıyorum (unniim♥) :D Aslında tanışsanız hiç fena olmaz hani :D



Kyuhyun

Evilimizin ideal tipi neymiş bakalım :D


Güzel
Kısa saçlı
Güzel alınlı
Uzun bacaklı
Hristiyan
Görünüş olarak Kim TaeHee’ye benzeyen


Grupta her ne kadar Siwi koyu hristiyan gözükse de Kyu da aynı onun gibi :')




Hangeng



Sessiz ve sevimli
Güzel bacaklı ve iyi kalpli
İyi alışkanlıkları olan
Bana ve aileme iyi bakacak
Beni olduğum gibi sevecek
Song HeeKyo’ya benzeyen
 
Hangeng'in ideal tipine yorum bulamadım valla :D


Kibum

Güzel gözlü
Ona baktığımda kalbim hızla çarpmaya başlayacak biri olmalı
 
İşte bu be Kibum :D Kesinlikle ideal tip dediğin senin kalbini çarptıran biri olmalı :')


Zhou Mi


alçakgönüllü
güzel

bu kadarcık mıı zhoumiii :D 


Henry


Bunu hiç düşünmemiştim ama görünüş olarak tabiki güzel bi kız


Çok acıklayıcı Henry çok sağol :D






Veeee Şupomenlerimizin ideal tipleri bunlar :D

Genellikle ideal tiplerinde ortak özellikler var. Mesela Uzun bacaklı gibi :D :P Saçlara da çok dikkat ediyorlarmış hani :D

 Ayy vallaha İnş istedikleri gibi biriyle evlenirler ne diyeyim :D Gerçi biraz zor gibi ama hadi neyse :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder